مقالات

چه موادی در تولید دمپایی به کار می روند؟

 دربیشتر کارخانجات تولید دمپایی از گرانول پی وی سی به عنوان  ماده اولیه برای تولید دمپایی استفاده می شود.ماده PVC  معمولا از کارخانجات پتروشیمی تامین می شود.در بعضی از مواقع از بازیافت ضایعات دمپایی نیز برای تهیه این ماده استفاده می شود.باتوجه به  شرایط کشور عزیز ما و فعالیت کارخانجات مختلف پتروشیمی تهیه این مواد از داخل کشور  بوده و نیاز به واردات از سایر کشورها نمی باشد.با توجه به ماهیت استفاده از دمپایی و راحتی آن برای مصرف کنندگان این محصول از نوع خاصی از گرانول که دارای انعطاف ونرم می باشد استفاده می گردد.

 در مراحل بعدی این ماده با توجه به نوع دمپایی مورد نیاز در جریان تولید قرار گرفته و به روشهای مختلف تولید می شود. این فرایند باتوجه به نوع دمپایی و ماهیت آنها متفاوت می باشد. قالب های مختلف دمپایی تولید شده از آن نرم و با لطافت باشد از مواد پی وی سی با انعطاف بدست میآید.باتوجه به انعطاف پذیر بودن ماده اولیه ،دمپایی های تولید درطرحها واشکال مختلف تولید گردیده و براساس طرح اولیه رنگ آمیزی وطرح مورد نظر تولید می گردد.

مواد اولیه تولید دمپایی

به پاهایتان احترام بگذارید(پاهایتان را به خاطر بسپارید):

براساس نظرات وتحقیقات دانشمندان علوم پزشکی،پای انسانها قلب دوم بدن بوده ونقش بسیار زیادی در سلامت ذهنی و جسمی آنها ایفا می کند. بنابراین توجه به استفاده از کفش مناسب تاثیر زیادی در سلامت افراد دارد.اهمیت دادن به این موضوع می تواند  علاوه بر حفظ  سلامتی اشخاص و از از تحمیل هزینه های اضافی جلوگیری نماید.دراین خصوص بعضی ازتاثیرات استفاده از پاپوش های مناسب  بشرح ذیل می باشد:

۱– حفظ سلامتی انسانها:  استفاده از پاپوشش مناسب تاثیر بسیار زیادی در تندرستی دارد.هرچقدرکیفیت این محصول منطبق براستاندارد و شرایط بهداشتی پا باشد ،از وارد شدن آسیب به اعضاءبدن جلوگیری شده و تندرستی مصرف کنندگان تضمین بیشتری پیدا می کند. استفاده از کفش ها و دمپایی های غیراستاندارد وبی کیفیت می تواند ضمن صدمه زدن به جسم افراد باعث بروز بیماری و عوارض جانبی از جمله درد کمر،چشم وزانودردشود.

۲- تاثیر ذهنی وآرامش درونی : کیفیت و موادکفش و دمپایی  درصورتیکه مناسب واستاندارد باشد،باعث ایجاد نشاط و شادابی افراد گردیده و ازخستگی پاها جلوگیری می کند.در غیر اینصورت و درصورت نامناسب بودن کفش ویا دمپایی  این موضوع می تواند سلامت ذهنی آنها را بطور مستقیم وغیر مستقیم تحت تاثیر قراردهد. وبالعکس درصورت استفاده از پاپوش های مناسب ،این موضوع می تواند آرامش لازم را در افراد ایجاد کرده وباعث نشاط و راحتی افراد شود.

– تاثیرات اقتصادی: درصورتیکه محصولات تولیدی از مواد اولیه با کیفیت تهیه شود، ضمن اینکه باعث دوام و طولانی تر شدن استفاده ازآنها  می شود باعث صرفه جویی در هزینه های اقتصادی خانوارها و کاهش  هزینه های درمانی استفاده از پاپوشش های غیراستاندارد می گردد.

دمپایی کالا

بی شک ارائه تعهدات و حمایت از مصرف کنندگان برای مجموعه ما صرفاً یک شعار نبوده بلکه رسالتی است که خودرا متعهد آن دانسته تا ضمن جلب رضایت مصرف کنندگان ، تولیدکنندگان و وکارکنان زحمتکش و دلسوز آنها را در ادامه فعالیتهای خود همیاری نموده و مسیر ورود به بازارهای بین المللی و به دست آوردن سهم مناسب در بازارهای خارجی را هموارتر سازیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی واتساپ