مقالات

نکات مهم در خرید کفش زمستانی

فصل هزار رنگ و قشنگ پاییز تا چند روز دیگر جای خودرا به فصل پربرکت زمستان خواهد داد. پوشش مناسب کفش و لباس در حفاظت بدن از سرما و پیشگیری از درگیر شدن با بیماری های مختلف از جمله سرما خوردگی وآنفولانزا ، تاثیر زیادی دارد. باتوجه به شرایط فعلی و شیوع بیماری کرونا این موضوع از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد. دراین بین نقش پاپوش و استفاده از کفش های مناسب کمتر از لباس وتن پوش نمی باشد. شرایط جوی وآب وهوایی مختلف کشور باعث می شود تا هر منطقه متناسب با شرایط خود از کفش های زمستانی استفاده کنند. مناطق جنوبی کشور نسبت به سایر مناطق دغدغه کمتری  درخصوص این موضوع دارند.چکمه ،پوتین وبوت از پرکاربردترین کفش ها در زمستان می باشد.

اما موارد مهم در خرید و نگهداری کفش های زمستانی به شرح ذیل می باشد:

  • باتوجه به بارش نعمت های الهی برف وباران درزمستان و خیس شدن پاپوش ها ازکفش هایی استفاده کنید که جنس رویه آن چرم و ورنی بوده وآب به راحتی درآن نفوذ نکند. همچنین جنس داخل آن از پارچه های نرم و ملایم مانند خز و کرک باشد تا ضمن راحتی پاهای شما ،جسم شما از سرمای بیرون محافظت شوند.درزمان بارش برف وباران از پوشیدن کفش ها با رویه پارچه ای وجیر خودداری شود.
  • جنس کفی کفش های زمستانی بسیار مهم می باشد.جنس کفی کفش ها علاوه برعایق بودن وممانعت ازنفوذ آب ،باید نرم و قابلیت انعطاف داشته باشد. همچنین این کفی ها باید عاج دار باشد. در صورت لغزنده بودن زمین از سر خوردن افراد و بروز حوادث احتمالی جلوگیری گردد.
  • سایزکفش های زمستانی مثل چکمه باید مناسب با کف پا باشد تا درهنگام استفاده از آنها به پا فشار وارد نشود.ضمن پوشیدن سایزهای بزرگتر نیز توصیه نمی گردد.باتوجه به استفاده از جوراب های ضخیم در زمستان پیشنهاد می شود کفشتان را با یک سایز بزرگ تر خریداری کنید.
  • انتخاب کفش های زمستانی بخصوص چکمه ها و پوتین ها می بایست متناسب با نوع استفاده شما ازآنها باشد.بعضی از این کفش ها برای فعالیت های ورزشی و کوهنوردی و فعالیت در کارخانه و محل کار مانند کشاورزی طراحی شده اند.استفاده نامناسب از این کفش ها ،شمارا در هنگام استفاده اذیت خواهد کرد.
  • ساق کفش ها نیز موضوعات قابل توجه در خرید کفش زمستانی می باشد. چنانچه منطقه سکونت شما پربارش می باشد از کفش های ساق بلند استفاده شود تادربرابرسرما و نفوذآب به داخل کفش از شما محافظت نماید.درمناطق معمولی استفاده از ساق کوتاه پیشنهاد می شود. هرچند کفش های ساق بلند زنانه به دلیل زیبایی وتناسب آن در بین بانوان درمناطق مختلف  جذابیت زیادی دارد.
  • به وضعیت انحنای کف پا و همچنین وضعیت  روی پا وپنچه پاهایتان در خرید کفش دقت کنید تا از بروز مشکلات در رفت وآمد و پاره شدن کفش و دفرمگی آن و همچنین بروز عوارض جانبی آنها مانند تورم،بیحالی،فشار براستخوان ها خودداری شود.
  • باتوجه به اینکه کفش های زمستانی به علت عایق بودن وضخیم بودن آنها نسبت به کفش های معمولی سنگین تر می باشند،لذا درخرید آنها دقت شود تا خود کفش سنگینی غیراستاندارد نداشته وبه پاهای شمادر هنگام رفت وآمد فشاروارد ننماید.
  • باتوجه به متنوع بودن کفش های زمستانی دقت کنید تا فقط ظاهر خوب شمارا تحت تاثیر قرار ندهد. کیفیت پاپوش  اهمیت بسیار بیشتری نسبت به ظاهر دارد.پس سعی کنید به راحتی کفش اهمیت دهید تا ظاهر آن.

 

دمپایی کالا

بی شک ارائه تعهدات و حمایت از مصرف کنندگان برای مجموعه ما صرفاً یک شعار نبوده بلکه رسالتی است که خودرا متعهد آن دانسته تا ضمن جلب رضایت مصرف کنندگان ، تولیدکنندگان و وکارکنان زحمتکش و دلسوز آنها را در ادامه فعالیتهای خود همیاری نموده و مسیر ورود به بازارهای بین المللی و به دست آوردن سهم مناسب در بازارهای خارجی را هموارتر سازیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی واتساپ