مقالات

صندل ارزان را از کجا بخریم؟جدیدترین مراکز تولید صندل

صندل ارزان صادراتی

خرید صندل عمده یکی از کارهایی است که هر فروشنده برای مغازه یا فروشگاهش انجام میدهد، خرید از مراکزی که ارزان تر از همه جا باشند همواره مورد تایید فروشندگان و صاحبان کسب و کارها می باشد، در این بخش تصمیم داریم در این زمینه توضیحاتی ارائه دهیم.

کانال تلگرام عمده فروشی صندل زنانه

با پیشرفت تکنولوژی و بوجود امدن شبکه های اجتماعی،صاحبان کسب و کارها و مراکز مختلف برای تبلیغات و معرفی محصول از این شبکه ها بهره گرفته اند.یکی از این شبکه های اجتماعی ،تلگرام می باشد که بسیار مورد استقبال بوده و بسیاری از این امکان استفاده کرده اند و متناسب با کار خود گروه یا کانال ایجاد کرده اند.

تولیدی ها و مراکز فروش عمده صندل و دمپایی نیز کانال تلگرامی ایجاد کرده اند و محصولات خود را در آن به نمایش می گذارند. مجموعه دمپایی کالا نیز برای دسترسی راحت تر مشتریان عمده اقدام به ایجاد کانال نموده و کانال تلگرامی خود را با برند دمپایی کالا ایجاد نموده است.

تولیدی صندل حراجی

مراکز و فروشندگان ارزان سراها و حراجی ها،صندل ها و دمپایی هایی را با قیمت ارزان تر تولید می کنند که دست فروشان و یا ارزان سراها بتوانند با قیمت بهتری به مشتریان خود عرضه کنند. دمپایی کالا نیز ضمن شناسایی این مراکز تولیدی میتواند محصولات ارزان و مناسب با حراجی ها را به مشتریان معرفی و عرضه نماید.

تولیدی صندل زنانه تبریز

شهر تبریز یکی از مهمترین شهرهای تولیدی صندل و کفش در کشور ایران به شمار می آید.این شهر با توجه به پتانسیل بالایی که در تولید این محصولات دارد توانسته جایگاه خوبی را کسب کند و محصولات با کیفیتی را به دیگر استان ها و حتی کشورهای دیگر توزیع نماید.

تولیدی صندل زنانه تهران

شهر تهران علاوه بر اهمیتی که بدلیل پایتخت بودن دارد،قطب مهمی در تولید انواع محصولات به شمار می آید.یکی از این محصولات پرطرفدار صندل و پاپوش می باشد که در مدلها و سایزهای زنانه و بچه گانه و مردانه تولید و روانه بازار می گردند.

کفش نسیم به عنوان مثال یکی از برندهای مطرح تولیدی صندل و دمپایی در استان تهران به شمار می آید که محصولاتی همچون انواع دمپایی ها و صندل ها و چکمه تولید کرده اند.

  • دمپایی های EVA
  • دمپایی های ایربولینگ
  • دمپایی های پیو
  • چکمه های صنعتی و شالیزاری
  • و غیره

فروش عمده دمپایی و صندل قم

فروش عمده انواع دمپایی ها و صندل های مردانه و زنانه و حتی بچه گانه در استان قم یکی از فروش های قابل توجه و با اهمیت به شمار می آید. کوچه عالیباف قم واقع در بلوار خلیج فارس محلی نام آشنا برای خریداران عمده دمپایی و صندل به شمار می آید.این کوچه دارای مراکز پخش و دفاتر فروش کارخانه ها و تولیدی های دمپایی ها و صندل ها می باشد.

مجتمع کارآفرین که در کوچه عالیباف به تازگی شروع به کار می کند نیز رونق بهتری به اهمیت تجاری بودن این منطقه داده است.جالب است بدانید که علاوه بر کوچه عالیباف،کوچه عالیباف ۲ و خیابان شمس که نزدیک به هم می باشند نیز بورس مراکز فروش عمده و دفاتر تولیدی های دمپایی و صندل به شمار می آید.

صندل ساده زنانه ارزان

زیره های پی وی سی ارزان تر از زیره های از جنس پیو به شمار می آیند به همین دلیل صندل های ساخته و تهیه شده از پی وی سی ارزان تر هستند.

تولیدکنندگانی همچون کفش درخشان،کفش آی پا،کفش آنتیک،کفش خاص در استان قم  سازندگان مدل های پی وی سی در مدل های زنانه و مردانه می باشند.

صندل ساده ارزان-دمپایی کالا

خرید عمده صندل خام

صندل خام به صندلی گفته می شود که ساده و بدون تزئین بوده و جای کار برای اضافه کردن و یا چسباندن تزئین دارد. امروزه علاوه بر کارگاه ها و مراکز تولیدی عظیم،تولیدکننده های خانگی و کارگاه های کوچک اقدام به خرید صندل خام میکنند و روی آنها کارهای دست و یا تزئینات آماده ای همچون یراق،سنگ،مروارید دوزی،گلابتون دوزی اضافه میکنند.در ادامه تعدادی از این کارها را برای نمایش گذاشته ایم. اگر بدنبال خرید صندل عمده خام هستید دمپایی کالا در خدمت شماست.از طریق راههای ارتباطی با ما در ارتباط باشید.

خرید عمده صندل خام-دمپایی کالا

تولیدی صندل هولوگرامی

صندل های هولوگرامی دسته ای از صندل ها و سرپایی های مورد استقبال در برخی از شهرها همچون چابهار،سیستان و بلوچستان،بوشهر و … می باشند.

جنس رویه این نوع صندل ها براق بوده و در رنگ هایی همچون رنگ آبی،یخی و … وجود دارند.

این صندل ها در انواع مدل های پاشنه دار،بدون پاشنه،لژدار توسط تولیدکنندگانی همچون کفش طاووس،کفش روز،کفش کلاسیک،کفش سارینا ساخته و روانه بازار گردیده اند.

صندل هولوگرامی عمده-دمپایی کالا

خرید صندل براق هولوگرامی-دمپایی کالا

خرید صندل براق هولوگرامی-دمپایی کالا خرید صندل براق هولوگرامی-دمپایی کالا

فروش عمده دمپایی در اصفهان

استان اصفهان باتوجه با موقعیت جغرافیایی و جمعیتی که دارد یکی از شهرهایی است که مصرف دمپایی و صندل در آن زیاد به نظر می رسد.

دمپایی ارزان کفش درخشان

متناسب با این نیاز مراکز و فروشگاه های پخش عمده و فروش کلی دمپایی در این استان هستند که خرده فروشان این صنعت می توانند برای دسترسی راحت تر به انها مراجعه نمایند.

‎یکی از دمپایی های ارزان دمپایی هایی از جنس EVA هستند که میتوانند قیمت پایین تری داشته باشند.تولیدی هایی همچون کفش نایس و نیلدا و یا کاراپلاست به عنوان مثال از جمله تولیدکنندگان این نوع از دمپایی ها می باشند.

لازم به توضیح است که در حین تولید دمپایی هایی از جنس EVA ممکن است به دلیل تغییر رنگ و یا خرابی موقت دستگاه تعدادی از دمپایی ها در حد استاندارد نباشند و زدگی جزئی یا تغییر رنگ پیدا کنند.این دسته از دمپایی ها به عنوان دمپایی درجه دو شناخته می شوند که قیمتی پایین تر از قیمت اصلی دمپایی را دارند.

علاوه بر این دمپایی هایی که از مواد کهنه که همان مواد چندبار مصرف نیز یاد می شوند میتوانند قیمت ارزان تری نسبت به دمپایی های تولید شده با مواد نو داشته باشند.تولیدی هایی همچون کفش آریانا،کفش راستپا،کفش شجاع از جمله تولیدی هایی هستند که میتوانند دمپایی های ارزان تری را به مشتریان متقاضی عرضه کنند.

دمپایی عمده ارزان کفش ارزان

کفش و صندل علاوه بر استان قم و تبریز امروزه در شهرهایی همچون مشهد نیز تولید می گردد. آنچه که مهم به نظر می رسد و در قیمت گذاری این کفش های این منطقه نقش دارد جنس و کیفیت به کار رفته در صندل ها می باشد.

کانال دمپایی قم

کانال های مراکز تولید و پخش دمپایی در قم یکی از راه هایی هستند که می توانند مشتریان عمده و یا حتی خرده را بخود جذب کنند و مشتریان بدون صرف وقت و انرژی بتوانند سفارش خود را توسط ادمین این نوع کانال ها به ثبت برسانند.

t.me/dampayikala

 

دمپایی کالا

بی شک ارائه تعهدات و حمایت از مصرف کنندگان برای مجموعه ما صرفاً یک شعار نبوده بلکه رسالتی است که خودرا متعهد آن دانسته تا ضمن جلب رضایت مصرف کنندگان ، تولیدکنندگان و وکارکنان زحمتکش و دلسوز آنها را در ادامه فعالیتهای خود همیاری نموده و مسیر ورود به بازارهای بین المللی و به دست آوردن سهم مناسب در بازارهای خارجی را هموارتر سازیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی واتساپ