مقالات

جدیدترین مراکز فروش دمپایی عمده ارزان

اگر تازه به دنیای فروش دمپایی پا گذاشته باشید احتمالا برای شما مهم است که با جدیدترین مراکز فروش دمپایی به قیمت ارزان آشنا شوید.چراکه این آشنایی باعث می شود بتوانید با قیمت مناسب تر و با حذف واسطه خرید به صرفه تری داشته باشید. به این منظور ما تصمیم داریم در این مطلب شما را با مراکز فروش دمپایی عمده به صورت ارزان آشنا نماییم.

مراکز پخش عمده دمپایی

اگر بخواهیم به صورت استانی به مراکز تولیدکننده دمپایی و صندل اشاره نماییم استان تبریز و قم جزو استان های تولیدکننده این محصول پرمصرف به شمار می آیند در کنار این شهرها،شهرهایی مثل تهران و اصفهان را نیز می توان نام برد ولی با توجه به تعداد کارخانه های موجود،قم و تبریز جزو استان های برتر در این عرصه بحساب می آیند.

باتوجه به این نکته بدیهی است که خرید از این استان ها بدلیل کم بودن تعداد واسطه و نزدیک تر شدن به خود تولیدکننده میتوان مراکز پخش عمده و یا حتی به کارخانه های فروش این محصول دسترسی بهتری پیدا کرد.

معرفی بازار دمپایی قم

اگر جزو فعالان فروش دمپایی در بازار باشید و یا اینکه به صورت اینترنتی و آنلاین در کار فروش این محصول هستید احتمالا با بازار دمپایی قم آشنا شده اید و یا حداقل یکبار به گوش شما خورده است.

جالب است بدانید حدود ۴۲ درصد از تولید دمپایی ایران توسط کارخانه های تولیدی این شهر انجام میگردد.شهری که شاید در نگاه اول فقط سوهانش را بعنوان یک محصول اصلی بشناسید.

همین مساله باعث شده است که رونق فروش خوبی در این زمینه داشته باشد و بتواند در این عرصه گام بلندی بردارد.

بازار دمپایی قم

فروش دمپایی ارزان قم

فروش دمپایی ارزان قم به معنی کاهش کیفیت این محصول باتوجه به ارزان بودن آن نیست همانطور که در قسمت قبل اشاره کردیم بدلیل مرکز بودن این شهر در تولید دمپایی و صندل می باشد.

دمپایی کالا نیز در این زمینه می تواند به شما عزیزان کمک کرده و بتوانید دمپایی های پلاستیکی و صندل ها را با قیمت ارزان تر و مناسب تر تهیه کنید.

دمپایی پلاستیکی قدیمی

اگر سن ۳۰ به بالا دارید احتمالا به یاد دارید که دمپایی های پلاستیکی قدیمی چه مدل هایی داشتند.اگر به عنوان یک نوستالژی یادآوری کنید خاطرات گذشته را می دانید که دمپایی های قدیمی به صورت وسیعی تنوع نداشتند و شاید تعداد تنوع آنها در حد انگشت شمار بوده باشد.

ولی امروزه با پیشرفت تکنولوژی و بروز شدن دستگاه های تولیدکننده،مدل های جدید و متنوعی از دمپایی تولید و روانه بازار شده است و این خبر خوبی برای مصرف کنندگان می باشد.بطوری که تنوع در رنگ،جنس،طرح،نوع مصرف و … کاملا مشهود است.

مدل های جدید دمپایی که قابل استفاده در کوچه،بازار،بیابان،اداره،حیاط،بیمارستان و هر نوع محیطی هستند و برای هر جنسیت و هر سایزی تولید شده اند.

در مطالب بعدی حتما تصاویری از انواع دمپایی های جدید را نشان خواهیم داد اما به عنوان نوستالژی تصویر زیر را فعلا داشته باشید.

دمپایی کالا

بی شک ارائه تعهدات و حمایت از مصرف کنندگان برای مجموعه ما صرفاً یک شعار نبوده بلکه رسالتی است که خودرا متعهد آن دانسته تا ضمن جلب رضایت مصرف کنندگان ، تولیدکنندگان و وکارکنان زحمتکش و دلسوز آنها را در ادامه فعالیتهای خود همیاری نموده و مسیر ورود به بازارهای بین المللی و به دست آوردن سهم مناسب در بازارهای خارجی را هموارتر سازیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی واتساپ