مقالات

ارزان ترین صندل ها را عمده از کجا بخریم؟|معرفی انواع صندل ها

صندل یکی از کفش های تابستانی می باشد که محبوبیت بسیار زیادی را در بین دختران به خود اختصاص داده است. صندل های انواع مختلفی دارند که هر یک از آن ها ویژگی های خاص خودشان را دارند. امروزه دنیای کسب و کار تبدیل به یکی از دغدغه های اصلی افراد شده است. به همین علت به دنبال روش هایی هستند تا در این زمینه به موفقیت بالایی دست پیدا کنند. یکی از اصلی ترین فاکتورهایی که فرد را به موفقیت زمینه کسب و کار می رساند، توجه به نیازهای افراد است. یکی از این نیازها کفش های راحت و تابستانی می باشد که افراد بسیار زیادی به دنبال پیدا کردن آن هستند. از این رو شما با خرید عمده صندل می توانید فروش خودتان را شروع کنید.

البته تنها خرید انواع صندل کارآمد نمی باشد و شما باید نکات بسیار گسترده ای را در نظر بگیرید. به همین علت قصد داریم تا در ادامه مطلب شما را با موارد بسیار گسترده ای از جمله انواع صندل، نکات انتخاب و خرید آن و همچنین دلایل راه اندازی این کسب و کار آشنا کنیم. پس تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

ارزان ترین مراکز خرید صندل عمده-دمپایی کالا

با انواع صندل آشنا شوید

همانطور که در ابتدای متن نیز اشاره شد صندل ها انواع مختلفی دارند که هر کدام از آن ها توانسته اند ویژگی ها و مشخصه های مختلفی را به خود اختصاص دهند. در یک دسته بندی کلی می توان انواع صندل ها را به صورت زیر طبقه بندی کرد:

  1. صندل تابستانی زنانه تخت
  2. صندل تابستانی زنانه لژ دار
  3. صندل تابستانی زنانه پاشنه دار
  4. صندل مردانه کنفی
  5. صندل مردانه انگشتی
  6. صندل مردانه عربی(المطراش)
  7. و غیره

صندل زنانه عمده-دمپایی کالا

صندل تابستانی زنانه تخت

یکی از مدل های محبوب صندل زنانه به صورت تخت می باشد.  همانطور که از نام این مدل مشخص است، هیچگونه پاشنه ای را ندارد  و می توان به راحتی با آن راه رفت و فعالیت های گسترده ای را به انجام رساند. عموما افرادی که کمر درد و یا پا درد دارند، می توانند از این صندل ها بهره ببرند. صندل های تخت در طرح های مختلفی تولید می شوند و افراد بر حسب سلیقه و علاقه خود می تواند از هر کدام آن ها نهایت استفاده و یا بهره را ببرد. در خرید عمده صندل نیز شما باید به این موضوع توجه ویژه ای را داشته باشید و نیازهای مشتریان را در نظر بگیرید.

خرید صندل زنانه عمده ارزان

صندل تابستانی زنانه لژ دار

یکی دیگر از انواع صندل ها به صورت لژ دار طراحی شده است. یعنی در پاشنه آن ها لژ به کار گرفته شده است. عموما این صندل ها به صورت جلو باز می باشند. همچنین مزیتی که این صندل ها به خود اختصاص داده اند این بوده که از کفی تخت بهره می برند. همین مووضع باعث خواهد شد تا فرد در هنگام رفتن با مشکلی روبه رو نشود.

صندل تابستانی زنانه پاشنه دار

صندل تابستانی زنانه پاشنه دار در مقایسه با دیگر گزینه ها راحتی کمتری را دارد. البته این مورد به صورت متغیر است و افرادی که عادت به پوشیدن کفش های بلند دارند، با مشکل خاصی روبه رو نمی شوند. همچنین مناسب ترین کاندید برای استفاده از این صندل ها، افرادی هستند که قد کوتاه تری دارند و نیاز به بلند نشان دادن خود دارند. همچنین این صندل ها نسبت به دیگر گزینه ها زیبایی بیشتری را دارند و اگر وقت خود را بگذارید می توانید مدل های بسیار جذابی را پیدا کرده و استفاده کنید.

صندل زنانه پاشنه دار ارزان-صندل عمده

حکم نهایی در خرید عمده صندل

سه گزینه ذکرشده در بین انواع صندل ها قرار می گیرند. هر یک از این موارد مدل های گسترده تری دارند که در طراحی ها با یک دیگر فرق دارند. همچنین هر یک از آن ها کاربردهای به خصوصی را دارند. به عنوان مثال از نوع بدون پاشنه آن می توان برای فعالیت های روزمره استفاده کرد و یا از نوع پاشنه دار آن برای شرکت در مجالس مختلف بهره برد. خرید عمده صندل باید خلاصه در هر سه گزینه شود. چرا که هر یک از آن ها محبوبیت بسیاری را در بین خانم ها دارد و شما با این کار می توانید نیازهای مختلف آن ها را برآورده نمایید.

در  خرید عمده صندل چگونه به خوب بودن آن ها پی ببریم؟

همیشه مواردی وجود دارند که باعث خواهند شد تا شما بفهمید یک محصول خوب است یا نه و در خرید صندل نیز می توانید همین گزینه ها را مشاهده کنید. از آنجایی که کسب و کار مربوط در این زمینه به تعداد بالا صندل ها را خریداری می کند، بی توجهی به این نکات باعث خواهد شد تا ضررات غیر قابل جبرانی به آن ها وارد شود. چرا که هیچ فردی حاضر به خرید آن ها نمی شود. از این رو برای اینکه یک خرید و انتخاب مناسبی داشته باشید می توانید نکاتی که در ادامه گفته خواهند شد را در نظر بگیرید.

خرید دمپایی ست پدر و پسر-دمپایی کالا

پوشش جلوی صندل؛ از عوامل تاثیرگذار

یکی از عواملی که باعث می شود تا خرید شما موفقیت آمیز باشد و یا با شکست مواجه شوید، پوشش جلوی صندل می باشد. یعنی صندل های خریداری شده باید از یک پوشش جلویی بهره مند باشند. این کار باعث خواهد شد  تا ضربات وارد بر انگشت به حداقل خود برسند. در نهایت می توانید از کف پا و انگشتان پاشنه خود به خوبی محافظت کنید.

بندهای محافظ تعبیه شده

یکی دیگر از مواردی که اهمیت بسیار زیادی را به خود اختصاص داده است، بندهای محافظی هستند که می توانند در یک صندل وجود داشته باشند. هر چقدر این بندها بیشتر باشند، به همان اندازه نیز شاهد محافظت بیشتر خواهید بود. وظیفه این بندها حفظ تعادل پاهای شما می باشد تا در هنگام رفتن به جلو و یا عقب دائما در حرکت نباشند. البته تنها وجود تعداد زیادی از بندها کافی نمی باشد و جنس آن ها نیز بسیار حائز اهمیت می باشد. از این رو جنس بندهای تعبیه شده باید به گونه ای باشد که هیچگونه فشاری را بر پاها وارد نکنند و همچنین باعث بروز تاول در قسمت های مختلف پا به خصوص بخش پشتی نشوند.

زیره صندل؛ از دیگر فاکتورهای مهم در خرید صندل عمده

زیره صندل نیز از دیگر نکاتی به حساب می آید که باید به آن توجه داشته باشید. زیره که با نام کفی صندل نیز آن را می شناسید، نباید خیلی سفت باشد. سفت بودن زیره یک صندل باعث خواهد شد تا پاهای شما در هنگام رفتن دچار آسیب و اذیت بسیار زیادی شود. به همین علت باید کاملا نرم و البته انعطاف پذیر باشد. انعطاف پذیری بالا باعث خواهد شد تا صندل شما به راحتی خم شود. البته نکته دیگری که در این باره وجود دارد این می باشد که میزان نرمی نیز نباید چندان زیاد باشد. چرا که نرمی و انعطاف بیش از حد نیز باعث خواهد شد تا در کف پا درد احساس شود.

شما به عنوانی فردی که قصد خرید صندل عمده را دارید، باید این نکته را در نظر بگیرید تا همیشه مشتریان خود را حفظ کنید.

پیشنهادهای مختلفی در رابطه با جنس زیره صندل وجود دارد. ولی اگر بخواهید بهترین انتخاب را داشته باشید ایده آل ترین پیشنهادی که در پیش روی شما قرار گرفته شده است؛ صندل با زیره چرم می باشد. چرم نرمی و انعطاف پذیری متعادلی را دارد و از پاها در هنگام راه رفتن و پیاده روی جلوگیری می کند و عوامل خطرساز برای پا را به حداقل خود می رساند.

از آنجایی که صندل ها در هوای گرم استفاده می شوند، زیره و یا کفی باید به گونه ای باشد که از منتقل شدن گرمای زمین به پا جلوگیری کند. این کار باعث خواهد شد تا پای شما در صندل لیز نخورد. به همین علت زیره های لاستیکی اصلا گزینه مناسبی نمی باشند و گاها باعث می شوند تا فرد به زمین بخورد.

بند محافظ در قسمت پشتی

می توان گفت که تقریبا تمامی صندل ها یک بند محافظ در قسمت پشتی خود دارند. به همین علت باید جنس و ساختار مناسب و راحتی را داشته باشد. البته صندل های دیگر نیز وجود دارند که این بند محافظ را ندارند ولی برای اینکه بتوانید راحتی بیشتری را داشته باشید، این حالت به شما پیشنهاد می شود. همچنین صندل هایی که بند محافظ دارند از انحرافاتی که برای پا ممکن است به وجود بیاید، جلوگیری می کند.

جنس صندل

از دیگر فاکتورهای مهم در انتخاب یک صندل می توان به جنس آن اشاره کرد. جنس صندل باید به گونه ای باشد تا بتواند دوام بالایی را از خود به اشتراک بگذارد. به همین علت بهترین انتخابی که می توانید در این زمینه داشته باشید، صندل هایی بوده که از جنس چرم هستند. چرم دوام و مقاومت بالایی را دارند و باعث خواهد شد تا پا و یا کفش شما نیز عرق نکند و در نهایت بوی آن را نیز نخواهد گرفت. صندل ها می توانند از چرم مصنوعی و یا چرم طبیعی ساخته شوند. قطعا چرم طبیعی کیفیت بالاتری را خواهد داشت ولی قیمت آن در مقایسه با گزینه های دیگر بیشتر می باشد و هر کسی توان تهیه کردن آن را ندارد. به همین علت می توان چرم مصنوعی را جایگزین مناسبی دانست.

صندل مردانه ارزان عمده-دمپایی کالا-صندل عمده

پاشنه صندل؛ از دیگر موارد پر اهمیت

یکی دیگر از گزینه های مهم در خرید صندل عمده، پاشنه صندل می باشد. استاندارد پاشنه ۳ سانتی متر می باشد ولی بسیاری از افراد عادت به پوشیدن پاشنه های بسیار بیشتر نیز دارند. پاشنه بالا باعث خواهد شد تا آسیب های مختلفی نه تنها به پاها بلکه به ستون فقراتتان نیز وارد شود. همچنین هر چقدر پاشنه بیشتر باشد فشار وارد شده به کف پا نیز بیشتر خواهد بود و همین مورد باعث خواهد شد تا پاهایتان از صندل بیرون بزنند و در معرض زخم و یا تاول زدن قرار گیرد. از دیگر عوارض پاشنه بلند صندل می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

  1. انحراف انگشتان پا
  2. میخچه
  3. تاول
  4. خمیدگی انگشتان
  5. دردهای مختلف در کمر، زانو و پا

آیا پوشیدن جوراب با صندل ایده خوبی است؟

همیشه یکی از اصلی ترین دغدغه های افراد در روزهای گرم تابستان نپوشیدن جوراب بود. چرا که احساس آزادی بیشتری را داشتند. همچنین افرادی که همیشه از صندل استفاده می کنند، برای زیبایی بیشتر جوراب را کنار می گذارند. یکی از مواردی که در ین مبحث اهمیت زیادی را دارد این بوده که تا جایی که می توانید همراه با صندل هایتان نیز از جوراب استفاده کنید. جوراب باعث خواهد شد تا وارد شدن آسیب به پا و انگشتان شما به حداقل برسد و احتمال تاول زدن را کاهش دهد. همچنین جوراب می تواند عرق پای شما را به خود جذب کند و از این طریق پا را نیز خشک نگه دارد. در پای مرطوب ریسک بیشتری برای ابتلا به انواع قارچ ها و عفونت ها وجود دارد.

ممنوعیت های خرید صندل

هر چند برای اهالی کسب و کار خرید عمده صندل اهمیت بالایی را دارد ولی افراد بسیار زیادی نیز وجود دارند که به هیچ عنوان نباید از صندل استفاده کنند. چرا که ممکن است خطراتی را برای آن ها به همراه داشته باشد. از کاندیدهای نامناسب می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

  1. افراد مبتلا به دیابت نباید از صندل استفاده کنند. چرا که در صورت وارد شدن آسیب بهبودی آن ها بسیار دیر خواهد بود.
  2. صندل تنها مناسب پیاده روی های کوتاه مانند راه رفتن در کنار ساحل و موارد مشابه می باشد و استفاده طولانی مدت از آن در طی روز پیشنهاد نمی شود.
  3. در هنگام ورزش کردن از کفش های اسپرت و مناسب استفاده کنید. پوشیدن صندل باعث خواهد شد تا پا و کمر شما در معرض آسیب جدی قرار بگیرد.
  4. اگر صندل هایتان را ارزان خریداری کرده اید هر شش ماه یک بار آن ها را دور بیندازید.
  5. در هنگام رانندگی نیز از صندل های تخت استفاده نکنید. چرا که بعد از مدتی ران و تاندون پاهای شما آسیب می بینند.

خرید عمده المطراش و صندل های عربی مردانه

یکی از مدل هایی که امروزه بسیار مورد استقبال قرار گرفته است مدل های عربی و المطراش های عربی هستند که در مدل ها و طرح های مختلف و بسیار جذاب تولید گردیده اند و مورد استقبال قرار گرفته اند.

المطراش های عربی خارجی و اصلی بدلیل اینکه از کشورهای خارجی وارد کشور می شوند هزینه هایی همچون گمرگ،مالیات و حمل و نقل در قیمت دهی آنها تاثیر گذاشته و معمولا گران هستند ولی خوشبختانه تولیدکنندگان صندل و المطراش های ایرانی توانسته اند محصولات قابل توجه و باکیفیتی را عرضه نمایند.

دمپایی کالا ضمن شناسایی مراکز تولید المطراش و صندل های عربی مردانه و پسرانه انواع آنها را می تواند در اختیار مشتریان در سراسر کشور قرار دهد.

المطراش و صندل عربی ارزان-صندل عمده

سخن آخر

در این مطلب به بررسی خرید عمده صندل پرداخته شد. صندل ها نمونه ای از کفش های تابستانی به حساب می آیند که دختران و زنان علاقه بسیاری به انواع آن دارند. به همین علت همواره به دنبال جدیدترین و خاص ترین مدل ها هستند. در هنگام انتخاب صندل باید به نکات بسیار گسترده ای توجه شود. هر گونه غفلت از این موضوع باعث خواهد شد تا سلامتی پاها، ستون فقرات و کمر شما با مشکلات و آسیب های بسیار جدی روبه رو شوند. از این رو از آن ها غافل نشوید و تمامی تلاش خودتان را انجام دهید تا استانداردهای مورد نیاز و حیاتی را رعایت کنید.

دمپایی کالا

دمپایی کالا

بی شک ارائه تعهدات و حمایت از مصرف کنندگان برای مجموعه ما صرفاً یک شعار نبوده بلکه رسالتی است که خودرا متعهد آن دانسته تا ضمن جلب رضایت مصرف کنندگان ، تولیدکنندگان و وکارکنان زحمتکش و دلسوز آنها را در ادامه فعالیتهای خود همیاری نموده و مسیر ورود به بازارهای بین المللی و به دست آوردن سهم مناسب در بازارهای خارجی را هموارتر سازیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی واتساپ