مقالات

استان قم چه نقشی در صادرات دمپایی و صندل دارد؟

صادرات دمپایی از کشور ایران به کشورهای دیگر در چند سال اخیر رشد قابل توجهی داشته است.جالب است بدانید استان قم در این امر تجارت نقش پررنگ و قابل توجهی دارد.

دلیل آن هم حضور و فعالیت کارخانه های دمپایی در استان قم و ظرفیت این استان در کار تولید انواع دمپایی،صندل و کفش می باشد.

قم با دارا بودن حدود ۲۰۰ واحد صنعتی فعال در زمینه تولید کفش مخصوصا کفش ماشینی رتبه اول کشور را به خود اختصاص داده است و با توجه به اینکه صنعت کفش و دمپایی اهمیت دارد و بالا بودن کیفیت و تولید این محصول بر اساس نیازهای مشتری برای تولیدکنندگان این صنعت مهم بوده ولی سلطه چین بر بازار کفش و افزایش قیمت تمام شده مواد اولیه باعث نگرانی تولیدکنندگان این صنعت بوده است.

بازار هدف صادرات دمپایی کدام کشورها هستند؟

کشور عراق یکی از کشور های مورد هدف در امر صادرات دمپایی و صندل می باشد.از دیگر کشورهایی که می توان به عنوان بازار هدف این صنعت اشاره نمود کشورهای آذربایجان، ترکمنستان، پاکستان، افغانستان و عمان می باشد که امید است با توجه به ظرفیت تولید کشور ایران بتوانیم محدوده کشورها را گسترش داده و درصد بیشتری از این محصول به سایر کشورها عرضه کنیم.

دمپایی کالا

بی شک ارائه تعهدات و حمایت از مصرف کنندگان برای مجموعه ما صرفاً یک شعار نبوده بلکه رسالتی است که خودرا متعهد آن دانسته تا ضمن جلب رضایت مصرف کنندگان ، تولیدکنندگان و وکارکنان زحمتکش و دلسوز آنها را در ادامه فعالیتهای خود همیاری نموده و مسیر ورود به بازارهای بین المللی و به دست آوردن سهم مناسب در بازارهای خارجی را هموارتر سازیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی واتساپ