مقالات

خرید عمده دمپایی ارزان از کارخانه

اکثریت افراد به خصوص در این دوره به دنبال چیزهایی هستند که قیمت مناسبی را برای آن ها داشته باشد  و یا به اصطلاح ارزان باشد. انسان در طول زندگی خود نیازهای مختلفی را تجربه می کند و برای تامین آن ها تمامی تلاش خود را می کنند. از این نیازها می توان به دمپایی اشاره کرد. دمپایی ها انواع مختلفی دارند که هر کدام از آن ها کاربردهای گسترده خود را دارند. خرید انواع دمپایی ارزان می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای خرید عمده باشد. به همین علت در ادامه این مطلب قصد داریم به بررسی نکاتی بپردازیم که باید در خرید انواع دمپایی ها به آن توجه داشته باشید. از این رو تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

دمپایی ها چه انواعی دارند؟

یکی از مواردی که توانسته گستردگی بسیار زیادی را به خود اختصاص دهد،  دمپایی ها می باشد. روزانه انسان در مکان های مختلفی پا می گذارد که هر کدام از آن ها به نوعی از دمپایی ها نیاز دارند. به همین علت در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت تا بر حسب نیاز خود اقدام به خرید دمپایی ارزان عمده بگیرید.

دمپایی روفرشی

یکی از رایج ترین نوع دمپایی ها تحت عنوان دمپایی روفرشی شناخته شده اند که همانطور که از نام آن پیداست، برای راه رفتن بر روی فرش و یا موکت مناسب می باشد. از این دمپایی می توان به عنوان یکی وسیله مراقبتی یاد کرد. چرا که در هنگام راه رفتن ممکن است عوامل خطرسازی مختلفی را تجربه کنید که از آن ها می توان به برخورد پا به مبل و یا فرو رفتن یک جسم تیز اشاره کرد. از این رو یک دمپایی مناسب می تواند شما را از این عوامل دور کند. به همین علت نیاز است تا برای جلوگیری از این اتفاقات اقدام به خرید دمپایی روفرشی کنید.

همچنین این دمپایی ها نیز انواع مختلفی دارند که نوع فانتزی آن ها بیشترین طرفدار را دارد. از این رو در هنگام عرضه این محصولات به صورت عمده به اولین چیزی که باید توجه شود، نیاز افراد دیگر و سلیقه شخصی آن ها می باشد. دمپایی ارزان از نوع روفرشی اگر به صورت عمده خریداری گردد، می تواند صرفه اقتصادی بسیاری را برای شما به همراه داشته باشد. از این رو این مورد را در اولویت قرار دهید و حتما به عنوان یک پیشنهاد ویژه از آن یاد کنید.

افرادی که از دمپایی های روفرشی استفاده می کنند باید به نکات بسیار زیادی توجه داشته باشند؛ چرا که یک دمپایی همانطور که می تواند از پاهای شما مراقبت کند، به همان اندازه نیز می تواند مشکلات جدی را برای پاهای شما به وجود بیاورد. به همین علت در ادامه برای شما راهکارها و توصیه هایی را خواهیم گفت که توجه به هر کدام از آن ها حیاتی و مورد نیاز می باشد.

اگر از دمپایی روفرشی استفاده می کنید، بخوانید

امروزه استفاده از دمپایی های روفرشی به دلایل مختلفی افزایش پیدا کرده است. از این رو باید به موارد مختلفی نیز در استفاده از آن توجه کنید که از آن ها می توان به گزینه های زیر اشاره داشت:

  1. سعی کنید دمپایی هایی که از جلو بسته هستند را خریداری نکنید و یا در صورت خرید حتما دقت کنید که محفظه هایی را به خود اختصاص داده باشد. پا و انگشتان نیاز به استراحت و هوا دارند و در صورت عدم توجه به این موضوع سلامتی آن ها به خطر می افتد.
  2. بلافاصله بعد از حمام از دمپایی های روفرشی استفاده نکنید؛ چرا که پاهای شما اندکی رطوبت دارد و همین مورد باعث خواهد شد تا شرایط برای رشد قارچ ها و باکتری ها فراهم گردد.
  3. در صورتی که عادت کرده اید همواره دمپای در پاهای شما باشد، حتما بعد از حمام کردن لای انگشتان خود را با پنبه و یا حوله خشک کنید و بعد از دمپایی استفاده کنید.
  4. حداقل هر دو هفته یک بار سعی کنید دمپایی خودتان را بشویید. این کار باعث خواهد شد تا بو گرفتگی آن برطرف گردد و همچنین زمینه ای برای رشد میکروب ها نباشد. برای شستشو نیز می توانید از ماشین لباسشویی استفاده کنید. به شرطی که آب استفاده شده نه گرم و نه سرد باشد و چیزی ما بین این دو گزینه باشد.

چهار گزینه ذکرشده در بین مهم ترین ها خودشان را جای داده اند. به همین علت هیچ وقت این نکات را فراموش نکنید و همواره آن ها را رعایت کنید.

دمپایی پلاستیکی

نوع دیگری از دمپایی ارزان، دمپایی پلاستیکی می باشد که برای موارد مختلفی کاربرد پیدا کرده است و اکثر شاهد استفاده از آن در دستشویی و حمام هستیم. چرا که ساختار آن ها به گونه ای است که در برابر آب و رطوبت از خود مقاومت نشان می دهند. همین موضوع باعث می شود تا از آن ها در اینگونه مکان ها بهره گرفته شود.

همچنین مدت زمانی که نیاز است تا رطوبت این دمپایی ها خشک شود، بسیار پایین می باشد. به همین علت یکی از بهترین گزینه هایی می باشد که در پیش روی شما قرار داده شده است. دمپایی پلاستیکی عمده شامل موارد مختلفی می شوند ولی شما به عنوان یک خریدار باید گزینه هایی را انتخاب کنید که طرفداران بسیار بیشتری را داشته باشد و عموما زیبایی را از خود نشان دهند.

در استفاده از دمپایی پلاستیکی نیز نکته های بسیار مهمی وجود دارند ولی از مهم ترین آن ها می توان به نوع کف اشاره کرد. سطح زیرین دمپایی شما نباید کاملا صاف باشد. چرا که این مدل باعث خواهد شد تا شما در دستشویی، حمام و به طور کلی جاهای مرطوب لیز بخورید و صدمات جدی را ببینید. از این رو این نکته پراهمیت را از یاد نبرید.

دمپایی پلاستیکی

دمپایی ابری

نوع دیگری از دمپایی ارزان، با نام دمپایی ابری شناخته شده است که قالب طراحی آن ها به صورت لا به لای انگشتی می باشد. کاربرد این نوع از دمپایی ها را می توانید در محیط های ساحلی و همچنین استخرها استفاده کنید. چرا که قالب و ساختار آن ها به گونه ای است که می توانند از سر خوردن شما جلوگیری کنند.

دمپایی طبی

دمپایی طبی یکی از نوع دمپایی هایی می باشد که نه تنها در خانه ها مورد استفاده می گیرد، بلکه بسیاری از افراد از آن ها برای رفتن به بیرون نیز استفاده می کنند. عموما افرادی اقدام به خرید این نوع از دمپایی ارزان می گیرند که مشکلاتی همچون کمر درد و یا پا درد را دارند. چرا که در طراحی آن تمامی استانداردها رعایت شده و این دسته از افراد به راحتی می توانند به راه رفتن خود ادامه دهند. مورد مشابهی که در اکثر دمپایی های طبی مشاهده می شود، چسبی بودن آن ها است.

دمپایی طبی

دمپایی انگشتی

از دیگر دمپایی هایی که می توانید به صورت عمده و ارزان خرید کنید، دمپایی های انگشتی هستند که هر دو جنس دختر و پسر استفاده کننده آن هستند و بارها دیده شده است که از آن ها برای بیرون رفتن در روزهای گرم تابستانی نیز استفاده می شود. همچنین می توان از آن ها برای استخرها و یا محیط های خانگی نیز بهره برد. البته حواستان به این موضوع نیز باشد که در صورت استفاده از این دمپایی در استخر و مکان های مرطوب و ساحلی، سطح زبر  و یا همان ناهمواری داشته باشد تا بتواند از افتادن و لیز خوردن شما جلوگیری کنند.

امروزه از این نوع دمپایی ها در سالن های آرایشی نیز بهره گرفته می شود و افرادی که قصد انجام پدیکور را دارند، از آن استفاده می کنند.

بر اساس چه عواملی قیمت دمپایی ارزان تعیین می شوند؟

دمپایی یکی از گزینه هایی می باشد که وجود آن در هر خانه ای مورد نیاز است. به همین علت افراد زیادی به دنبال خرید چند مدل از آن هستند. در کنار آن به خاطر نیازی که مردم به دمپایی دارند، بسیاری از افراد به دنبال ایجاد کسب و کار با استفاده از فروش دمپایی می باشند. برای این دسته از افراد قیمت یکی از فاکتورهای مهم به حساب می آید. حالا سوالی که به وجود می آید این است که قیمت یک دمپایی بر اساس چه عواملی تعیین می شوند؟

هزینه ای که برای خرید یک دمپایی باید بپردازید، بستگی به عوامل مختلفی دارد که از مهم ترین آن ها می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

  1. جنس

اولین پارامتر مهم، جنس یک دمپایی می باشد. دمپایی های جنس های مختلفی دارند که پلاستیکی، پنبه ای، چرم و… از این موارد هستند. به عنوان مثال دمپایی های چرمی قیمت بالاتری را نسبت به گزینه های دیگر دارند.

  • اندازه

اندازه دمپایی نیز از دیگر فاکتورهای اساسی به حساب می آید. هر چقدر یک دمپایی بزرگتر باشد، به همان اندازه نیز قیمت آن بیشتر خواهد بود. البته این موضوع همیشگی و دائمی نمی باشد. چرا که امروزه بسیاری از دمپایی های کودکانه به علت شکل و ساختاری که دارند، از دمپایی های بزرگسال قیمت بیشتری دارند.

  • حمل و نقل

اگر جزو افرادی هستید که می خواهید دمپایی ارزان را به صورت عمده خریداری کنید، مبحثی تحت عنوان حمل و نقل نیز اهمیت پیدا خواهد کرد. در حمل و نقل مواردی مانند مسافت، سختی راه، میزان بار و … اهمیت پیدا کرده است.

  • نوع دمپایی

آخرین موردی که توانسته از اهمیت بالایی برخوردار باشد، نوع دمپایی ای بوده که قصد خرید آن را دارید. همانطور که در این مطلب نیز اشاره شد دمپایی های انواع مختلفی را دارند و به طبع به خاطر شکل ظاهری، جنس و… قیمت های متفاوتی را نیز به خود اختصاص خواهند داد.

خانه هایی که با سرامیک و یا پارکت پوشیده شده اند

خانه های بسیاری از افراد با استفاده از فرش و یا موکت به طور کامل پوشیده شده اند ولی امروزه خانه های مختلفی وجود دارند که از فرش های بسیار کوچک استفاده می کنند و خانه را با استفاده از سرامیک ها و یا پارکت ها تزئین و زیبا می کنند. از این رو ممکن است این افراد در معرض سر خوردن باشند. حالا باید این سوال به وجود بیاید که راه حل چیست؟

بهترین و مناسب ترین راه حلی که برای اینکار وجود دارد، استفاده از دمپایی می باشد. البته تمامی دمپایی ها مناسب راه رفتن نمی باشند و شما باید دقت داشته باشید که دمپایی تهیه شده شما باید سطح ناهمواری را داشته باشد تا بتواند از سر خوردن شما جلوگیری کند. هر دمپایی که این ویژگی را با خود به همراه نداشته باشد، مشکلات بسیاری را در راه رفتن برای شما به وجود خواهند آورد و گاها ممکن است باعث وارد شدن صدمات مختلف گردند.

برای شستن دمپایی های روفرشی بدین صورت عمل کنید

برخی از دمپایی های روفرشی از جنس پنبه هستند و همین موضوع باعث خواهد شد تا در شستشوی آن به نکات مختلفی توجه شود. بسیاری از افراد با استفاده از آب های مختلف و یا مواد شوینده های متعدد هر وسیله ای رو می شویند. در حالی که باید به این موضوع توجه داشته باشند که احتمال آسیب رساندن را بالا می برند و عمر مفید را کاهش می دهند. دمپایی ها نیز به همین صورت می باشد. هنگامی که شما می خواهید دمپایی ارزان و روفرشی خودتان را بشویید راهکارهای مختلفی در پیش روی شما قرار گرفته اند که از مهم ترین آن ها می توان به استفاده از ترکیب آب سرد و صابون اشاره کرد.

بدین صورت که در یک ظرف مقداری آب و صابون را با یک دیگر مخلوط کنید و سپس اجازه دهید تا دمپایی شما ده دقیقه در آن بماند. بعد از این مدت می توانید آن را آبکشی کنید. همچنین نکته بسیار مهمی که وجود دارد این بوده که اجازه دهید تا به صورت طبیعی آب آن خشک شود و هیچوقت آن را نچلانید که نتیجه ای جز خرابی و از بین رفتن ظاهر و حالت آن نخواهد داشت.

سخن آخر

دمپایی ارزان موضوعی بود که در این مطلب به بررسی آن پرداختیم. این نوع از دمپایی ها انواع مختلفی را دارند که از هر کدام از آن ها می توان در موارد مختلفی بهره برد. به همین علت در ابتدا نیاز است تا این دسته بندی ها را شناسایی کنید و سپس اقدام به خرید آن به صورت عمده و یا تکی کنید. همچنین اگر از دمپایی استفاده بسیار زیادی را دارید، به نکات مختلف آن نیز باید توجه داشته باشید که تمامی آن ها مورد بررسی قرار داده شد.

مجموعه دمپایی کالا مفتخر است انواع دمپایی ها و صندل های باکیفیت و با قیمت ارزان را بصورت مستقیم از کارخانه تولیدشده به دست مشتریان در سراسر کشور برساند.

دمپایی کالا

بی شک ارائه تعهدات و حمایت از مصرف کنندگان برای مجموعه ما صرفاً یک شعار نبوده بلکه رسالتی است که خودرا متعهد آن دانسته تا ضمن جلب رضایت مصرف کنندگان ، تولیدکنندگان و وکارکنان زحمتکش و دلسوز آنها را در ادامه فعالیتهای خود همیاری نموده و مسیر ورود به بازارهای بین المللی و به دست آوردن سهم مناسب در بازارهای خارجی را هموارتر سازیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی واتساپ